Europlan service contract

Als u  een onderhoudscontract via de leverancier of bij Europlan heeft,
dan zullen er geen extra kosten voor hulp op afstand in rekening gebracht worden.

KOSTENOVERZICHT BUITEN GARANTIE EUROPLAN SERVICE CONTRACTEN:

Prijzen voor Europlan Service contracten verschillen per type plotter en zijn tevens afhankelijk van de duur waarvoor het contract zal worden aangegaan. Om in aanmerking te komen voor een service contract dat niet vanaf de aankoopdatum van de plotter wordt aangeschaft, zal eerst een korte diagnose gesteld moeten worden zodat we niet voor verrassingen komen te staan.

Voor het diagnosebezoek voor contracten gelden dezelfde tarieven als voor de herstellingen:
Standaard tarief: € 150. Prioriteit tarief: € 175. Urgentie tarief: €200.
Inbegrepen: Voorrijkosten + 30 minuten diagnose.

Als de technieker de diagnose stelt dat er onderdelen nodig zijn om de plotter weer volledig functioneel en operatief te krijgen die hij niet bij de eerste interventie voorradig heeft,
dan zal er een tweede bezoek ingepland worden door de technische dienst van Europlan.
Indien er gekozen wordt voor een Europlan Service Contract, dan zal de tweede interventie altijd onder het volgende tarief gefactureerd worden:

Werkuren a € 100 per uur + kosten onderdelen, geen voorrijkosten.

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Waarom kiezen voor een service contract?

Europlan biedt servicecontracten op gepaste maat aan zodat u niet meer voor onverwachte kosten komt te staan. Mochten er zich problemen met uw plotter voordoen, dan kan onze technische dienst adequaat reageren en uw problemen efficiënter en doelgerichter op lossen.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheid voor een service contract,
zodat u niet meer voor onverwachte hoge kosten komt te staan?

contacteer ons dan via marketing@europlan.be of neem telefonisch contact op
met een medewerker van de technische dienst of onze verkoopafdeling.